Ako je to s titulkami v americkom Vogue? |
Je pravda, že posledných pár čísel Vogue US mi ušlo, ale jedna vec, ktorú som si už dávnejšie všimla, boli veľké nadpisy a (zvyčajne) skoro nič skrývajúce sa pod nimi. Netvrdím, že Vogue US preto vyslovene nemám rada, práve naopak, dokonca sa mi s ním sp
Je pravda, že posledných pár čísel Vogue US mi ušlo, ale jedna vec, ktorú som si už dávnejšie všimla, boli veľké nadpisy a (zvyčajne) skoro nič skrývajúce sa pod nimi. Netvrdím, že Vogue US preto vyslovene nemám rada, práve naopak, dokonca sa mi s ním spája celá hromada príjemných momentov. Už len pocit, keď si idem do Interpressu v Starom Meste Bratislavy, “vyslobodím” ho z predajne a zastavím v prvej pobočke Coffee & Co, aby som ho mola aspoň zbežne prečítať. Vráťme sa však k nadpisom. Osobne by som to celé ani nebrala tak vážne, ale celkom ma pobavil jeden z posledných komentárov na stránke Jezebel.com. Táto stránka si zvyčajne nedáva žiadnu servítku pred ústa, no niežeby boli takí vulgárni, ale vtipkovanie s čímkoľvek im problém zjavne nerobí. Môžete si to všimnúť aj na obrázku hore, kde sú titulky na obálke v “preklade”. V konečnom dôsledku to nerada priznávam, ale do určitej miery mi prídu celkom výstižné. Kupujete Vogue? Čo si myslíte vy? |