Marc Jacobs dáva v tvorbe parfémov bodku |
Dot, teda “bodka”, tak sa volá najnovší parfém z dielne návrhára Marca Jacobsa. Jeho flakón je akýmsi krížením medzi lienkou a kvetinou a vyzerá naozaj nápadito a pôsobivo. Parfém by mal patriť k veselým kvetinovo-ovocným vôňam s exotickými t
Dot, teda “bodka”, tak sa volá najnovší parfém z dielne návrhára Marca Jacobsa. Jeho flakón je akýmsi krížením medzi lienkou a kvetinou a vyzerá naozaj nápadito a pôsobivo. Parfém by mal patriť k veselým kvetinovo-ovocným vôňam s exotickými tónmi. Za novinkou stojí duo parfumériek Annie Buzantian, ktorá vytvorila viaceré vôňe Victoria’s Secret alebo známu Emporio Armani White For Her), a Ann Gottlieb, ktorá stojí za vôňou Covet Sarah Jessicy Parker, Oh Lola! Marca Jacobsa a či dokonca kedajšou vôňou Spice Girls. Nový parfém bude zameraný na mladšie ročníky, aj keď to je asi pri pohľade na flakón celkom jasné. Jeho presný príchod do obchodov zatiaľ nie je celkom známy (najmä nie u nás, ale môžeme rátať s pártýždňovým oneskorením oproti zahraničnému trhu), no vieme, že predávať sa bude vo fľaštičkách s objemom 30, 50 a 100 ml. Aký je váš prvý dojem? V pokračovaní článku nájdete zloženie novinky aj spolu s obrázkami z kampane, v ktorej môžete vidieť australskú modelku Codie Young.
Hlava: zemolez, ríbezle, pitahaya (dračie ovocie) |