Aj Ashton Kutcher má z Karla Legerfelda zábavu |
Hollywood už dávno vie, kto je Karl Lagerfeld, no odteraz to vďaka Ashtonovi Kutcherovi bude vedieť určite celý svet. Práve Lagerfeld bol inšpiráciou pre jednu z postáv krátkej série videí pre služby vymyslenej online zoznamky. Reklamy sú v skutočnosti n
pridal Karin Miháliková 7.5.2012 o 0:00
Hollywood už dávno vie, kto je Karl Lagerfeld, no odteraz to vďaka Ashtonovi Kutcherovi bude vedieť určite celý svet. Práve Lagerfeld bol inšpiráciou pre jednu z postáv krátkej série videí pre služby vymyslenej online zoznamky. Reklamy sú v skutočnosti na zemiakové lupienky značky Popchips, ktorá za celým nápadom stojí. Karl Lagerfeld je vo videu predstavený ako Darl a hovorí dokonale striadajúcim sa prízvukom francúzštiny a nemčiny. K vlastnému veku sa nepriznáva (tak ako v reálnom živote) a vo videu sa o lupienky podelí so svojím miláčikom Poo-poo. Lagerfeld má v skutočnosti mačku zvanú Choupette. Čo poviete na reklamu? Páči sa vám? |