Moschino “Ready to bear” |
Kolekcia značky Moschino na nasledujúcu zimnú sezónu je, ako inak, opäť hravá a plná rozprávkových postavičiek. Kreatívny riaditeľ Jeremy Scott je skutočný génius a po minuloročnej debutovej prehliadke inšpirovanej svetoznámym fast foodom McDonald a
Kolekcia značky Moschino na nasledujúcu zimnú sezónu je, ako inak, opäť hravá a plná rozprávkových postavičiek. Kreatívny riaditeľ Jeremy Scott je skutočný génius a po minuloročnej debutovej prehliadke inšpirovanej svetoznámym fast foodom McDonald a a letnou cukríkovou kolekciou bábiky Barbie, prichádza s kolekciou inšpirovanou americkým animovaným seriálom Looney Tunes a jej postavičkami ako Bugs Bunnie, Porky Pig či Tweedy Bird. Súčasťou je aj kapsulová kolekcia s názvom “Ready to bear” inšpirovaná ikonickým plyšovým macíkom, ktorého sme v detstve mali asi všetci. Macík sa objavuje na potlačiach svetrov, mikín, na kabelkách a dokonca novým obalom na I phone 6 je ako inak obrovský gumený macko.
Jeremy Scott do módy prináša dávku hravosti a irónie a robí to skutočne skvele. Ready to wear pozmenil v kolekcii na Ready to bear a spolu s postavičkou macíka umiestnil na jednoduché biele tričká. Ste všetci pripravneí na Macka? Jeho modely si obľúbili módne bloggerky, módne editorky a ľudia, ktorí sa neboja experimentovať a módu si jednoducho užívajú. Značka Moschino od jeho nástupu zažíva kreatívny boom a už teraz sa možeme tešiť na jeho ďalšiu kolekciu. Čím asi sa Jeremy bude inšipirovať tentokrát? Nechajme sa prekvapiť…
|