V týchto dňoch na pulty parfumérii dorazila úplná novinka z parfémov značky Chanel. Je ňou v poradí už štvrtá vôňa z radu Chanel Chance a nesie názov Eau Vive. Parfém je určený mladým energickým ženám, ktoré su sebavedomé, súťaživé, dravé, ale zároveň aj hravé a milujúce zábavu. V duchu hravosti a súťaživosti sa nesie aj nová reklamná kampaň na tento parfém. Francúzsky režisér Jean-Paul Goude sa nechal inšpirovať bowlingom a keďže značka Chanel okrem elegenacie miluje aj šport, tak aj táto kampaň sa nesie v tomto duchu.Režisér modelky obliekol do nadýchaných sukničiek “Tutu” so zníženým pásom z poslednej jarnej couture kolekcie a do rúk im namiesto bowlingových gulí, dal obrovské flakóny voňaviek Chance. Hra sa môže začať a dievčatá sa v tej chvíli premenia na nepremožiteľnú skupinu resp. gang Chanel. A o to predsa v dnešnom svete ide.
Samotný parfém Chance eau Vive je sviežou a energickou kombináciou grapefruitu, vibrujúcou vôňou kvetov, ktorá sa dopĺňa s arómou červeného pomaranča a nóty Jazmínu, Cederu a Irisu. Je to typická letná vôňa, ktorá slávnu štvorku zaujímavo dopĺňa a nudiť Vás určite nebude.
Okrem hravosti je táto kampaň zaujímavá aj tým, že v reklamnom spote majú modelky na sedačkách položené kabelky s nápisom Ladies First . Tieto slogany sa na jesennej prehliadke značky Chanel objavili priamo v rukách skandujúcich modeliek a podčiarkujú práva feministiek a samozrejme emancipáciu žien. Karl Lagerfeld je módny génius a zároveň obhajuje ženy a feminizmus. Presne tak, ako to robila aj samotná Coco Chanel.