1 610x843 Americká topmodelka Gigi Hadid vystúpila proti kritike na jej postavu

Americká supermodelka Gigi Hadid zverejnila v pondelok  na sociállnej sieti Instagram odkaz pre všetkých, ktorí jej telo považují zá príliš “tučné “ na prehliadkové móla. Jej vyjadrenie bolo jasným odkazom všetkým haterom, kde hrdo obhajuje to, ako vyzerá  a že svoje telo považuje za sexy, rešpektujúce veľkosti modelov dizajnérov, a je s ním spokojná.

Gigi tvrdí, že aj jej úspech a kariéra značne závisia práve od postavy, ktorá je atypická a odlišujúca sa od ostatných modeliek. Modelka  momentálne hviezdi na svojom vrchole  módneho biznisu a dostáva množstvo ponúk na spolupráce od rôznych módnych návrhárov.  Je doslova absurdné a zarážajúce, ako môže byť telo aké má práve Gigi dôvodom takejto diskriminácie.

2 610x916 Americká topmodelka Gigi Hadid vystúpila proti kritike na jej postavu

Reakcia modelky znela takto :”Viem, že moje telo nemá úplne modelkovské miery a uvedomujem si, že moja postava v módnom biznise ešte donedávna nebola akceptovateľná. Áno viem, mám ramená, stehná boky a aj zadok. Vaše neprajné komenty nezmenia môj postoj voči môjmu telu, ktoré mám rada také, aké je. Neodradia ma ani od ponúk, ktoré dostávam a viem, že nemajú vplyv ani  na to, čo si o mne myslia návrhári “ píše Gigi

Gigi Hadid sizzles in new Seafolly campaign Americká topmodelka Gigi Hadid vystúpila proti kritike na jej postavu

gigi hadid moschino fashion show in milan february 2015 2 Americká topmodelka Gigi Hadid vystúpila proti kritike na jej postavu

gigi hadid curve Americká topmodelka Gigi Hadid vystúpila proti kritike na jej postavu