Zara a jej nové logo. Originalita, alebo kopírovanie? |
Španielska značka Zara, ktorá patrí k najväčším fast fashion predajcom mení logo. Deje sa to už druhýkrát za pôsobenia syna a miliardára Amencia Ortegu, ktorý mu dal voľnú ruku. Ten už ikonické logo menil v roku 2011. Táto zmena je však oveľa viditeľnejš
Španielska značka Zara, ktorá patrí k najväčším fast fashion predajcom mení logo.
Deje sa to už druhýkrát za pôsobenia syna a miliardára Amencia Ortegu, ktorý mu dal voľnú ruku. Ten už ikonické logo menil v roku 2011. Táto zmena je však oveľa viditeľnejšia a spustilo sa na ňu dosť kritiky. Spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1975 a vlastní 1 400 obchodov vo viac ako 70 krajinách, čelí obvineniu z kopírovania. Ľudia sa rozdelili na dva tábory. Tí, čo tvrdia, že je to neoriginálne a prebrané a na tých, čo si okamžite z toho začali robiť srandu. Reklamná agentúra Baron & Baron, ktorá im menila dizajn, zväčšila medzeru a zmenila písmo. Text sa miestami prekrýva a pôsobí elegantnejšie. Vizuál fontu sa ale aj nenápadne podobá s logom ženského magazínu Harper’s Bazaar a práve preto odevný reťazec schytal plno kritiky a obvinení. Druhá skupina ľudí sa chytila vlny a táto novinka im umožnila námet na nové meme. Tie sa šíria po internete a ľudia sa na nich neskutočne bavia. Čo si myslíte o tom vy, páči sa Vám nové logo? Názor zanecháte v komentári.
|