Rihanna vs. Khloe Kardashian: Ktorá má lepšiu reklamu na nový parfém?

O pripravovaných parfémoch Rihanny a Khloe Kardashian sme už na Blingu písali. Vône celebrít sú tak trochu ošemetná záležitosť a väčšinou neznamenajú žiadny prevrat v priemysle parfémov. Nájdu sa aj výnimky, ktoré potvrdzujú toto pravidlo, no pri predaji

pridal Karin Miháliková 17.2.2011 o 1:00


O pripravovaných parfémoch Rihanny a Khloe Kardashian sme už na Blingu písali. Vône celebrít sú tak trochu ošemetná záležitosť a väčšinou neznamenajú žiadny prevrat v priemysle parfémov. Nájdu sa aj výnimky, ktoré potvrdzujú toto pravidlo, no pri predaji je rozhodne dôležitá reklama a meno celebrity, ktorá ich predáva.

Celkom peknú reklamu dostal Rihannin parfém Reb’l Fleur. Vo videu, v ktorom Rihanna prechádza z jednej strany zrkadla do druhej, z “krajiny dobra do krajiny zla”, sa črtá celkom silný nádych Alice v Krajine zázrakov s mierne sexuálnym podtónom. Video je naozaj pekne spracované vety Bad Feels So Good a Good Feels So Bad mu dávajú trochu prozaický nádych.

Nič podobné však nemôžem tvrdiť o parféme Khloe Kardashian. Jej unisexový parfém Unbreakable, ktorý vytvorila spolu s manželom Lamarom Odomom, vo mne v reklame nevzbudil žiadny príjemný pocit. Okrem toho som z neho ostala zmätená, či je vôbec určený aj pre ženy, keďže Khloé na mňa vôbec nepôsobí žensky…

Ako pôsobia nové reklamy na vás?







Meno:
ODOSLAŤ
:)
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Stajl.sk 2024 / [email protected]