Najlepšie kampane Kate Moss |
Topmodelka Kate Moss prednedávnom oslávila 40 rokov. Poďme sa pozrieť na najlepšie fotky z jej kampaní, od začiatkov v Calvin Klein, po gigantov ako Givenchy. Dôvod, prečo si Calvin Klein vybral v roku 1993 Kate ako tvár vône Obsession, opísal takto:
Topmodelka Kate Moss prednedávnom oslávila 40 rokov. Poďme sa pozrieť na najlepšie fotky z jej kampaní, od začiatkov v Calvin Klein, po gigantov ako Givenchy. Dôvod, prečo si Calvin Klein vybral v roku 1993 Kate ako tvár vône Obsession, opísal takto: “Chcel som niekoho, kto bol prirodzený, vždy štíhly. Hľadal som presný opak toho glamour typu, ktorý prišiel pred Kate.” Tieto snímky odštartovali jej kariéru a zaviedli termín “heroin chic”, ktorý rozprúdil debatu o tom, či sú modelky s veľkosťou 0, vhodným príkladom pre mladé dievčatá. Súčasťou jej lukratívneho kontraktu pre Agent Provocateur v roku 2007, boli 4 krátke erotické filmy, ktoré Kate natočila. Internetová stránka tejto luxusnej spodnej bielizne hneď po vydaní prvého filmu padla, kvôli tisícom ľudí, ktorí sa chceli súčasne prihlásiť. Od roku 1998 sa Kate objavila v 16 kampaniach Burberry, až kým s ňou zrušili zmluvu v roku 2005 po jej drogových škandáloch. Prvýkrát sa spojila s Topshop v roku 2007 a odvtedy navrhla niekoľko kolekcií, ktoré sa okamžite vypredali. Tento rok bude mat Kate s Topshop comeback s kolekciou jar/leto 2014. Jej vzťah s kozmetikou Rimmel sa začal pred 12 rokmi a odvtedy je jej tvár synonymom pre “Londýnsky look”. Podľa Donatelly Versace je kampaň jeseň/zima 2013 o surovej sile oblečenia a modeliek. Rozhodla sa transformovať Kate na silnú Versace postavu s hnedými vlasmi. Craig McDean nafotil Parisienne kampaň jar/leto 2010 pre Yves Saint Laurent a natočil aj reklamu k rovnomennému parfumu. Video bolo spustené v Európe, no pre americký trh vraj bolo príliš provokatívne. Roberto Cavalli Kate veľmi podporoval aj počas jej drogového škandálu. Potom, čo ju v septembri 2005 pustili z kliniky v Arizone, ju hneď ako bola pripravená, zobral na fotenie na Ibizu. Kate je profík v samo-opaľovaní a používa značku St. Tropez odvtedy, čo pred 15 rokmi prvý krát navštívila Ibizu. V máji 2013 z nej urobili tvár ich kampane. Plagáty a tričká newyorskej značky Supreme sa stali kultovými, spolu s ich kolekciou jar/leto 2013. Supermodelka je samozrejme súčasťou elitnej Givenchy rodiny Ricarda Tisci. V kampani jar 2013 zahrnul iba ľudí, ktorých miluje a oni milujú jeho. Isabel Marant, fotograf Peter Lindbergh a tiež David Ross, muž, ktorý ako prvý fotografoval Kate, keď mala 16, budú kolaborovať na exkluzívnom dokumentárnom filme. Looking for Kate bude odvysielaný v januári. |